dimarts, 3 de juliol de 2012

FOUR BÀSIC DRILLS FOR CROSS COUNTRY SKIERS: STRENGTHENING, BALANCE, NORDIC WALKING AND ROLLERSKIING

Si voleu preparar la temporada d'esquí de fons amb garanties d'èxit -evitar lesions i rendir a un alt nivell - a més a més de fer un treball de resistència, us recomanem també que practiqueu:

  1. Streght. Tonificar els músculs del vostre cos, amb dos objectius clars: enfortir els músculs implicats en els gestos esportius de l'esquí de fons, per tal de millorar el rendiment d'aquests i l'altre objectiu és el d'enfortir tot el cos per suportar millor les càrregues de l'entrenament i la competició, tot allunyant les possibles lesions. 
  2. Balance. Un bon equilibri us ajudarà a esquiar més ràpid i amb més eficàcia, es a dir poder esquiar més estona, defugint també la possibilitat de lesionar-se.
  3. Nordic walking. Podeu treballar la vostra resistència, evitant el màxim possible l'impacte propi de de la cursa a peu i fins i tot simular el gest de la tècnica clàssica de l'esquí de fons.
  4. Rollerskiing. A més a més de millorar la vostra resistència, amb els esquís de rodes podeu treballar l'agilitat o la conducció d'aquests, amb la finalitat de millorar la vostra habilitat.
    També podeu treballar la Força Transferència amb els esquís de rodes. La finalitat és la d'aplicar la força que hem aconseguit treballant al gimnàs, al gest tècnic a l'hora d'esquiar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada