dimecres, 2 d’abril del 2014

La meva passió per l'esquí de fons

He practicat molts esports al llarg de la meva vida, sempre amb gran afició i vocació, a la recerca de satisfer la meva gran necessitat de moure'm i ser feliç. Vaig trobar en el triatló i el duatló una font de motivació per recórrer una gran quantitat de  metres nedant, en bicicleta i a peu durant més de 10 anys. Vaig participar en proves de totes les distàncies- fins i tot en un Ironman-, vaig fer d'entrenador, vaig competir per diferents clubs, puc dir doncs que vaig ser molt feliç. Però ha estat en l'esquí de fons on he gaudit al màxim del plaer de fer esport, sense la necessitat de participar en cap tipus de competició, tan sols pel fet de lliscar. I és que no us sabria explicar el perquè, però cada cop que sóc capaç de ballar damunt dels esquís, tallant la neu i amb una certa velocitat, experimento una sensació de plaer molt gran. Aquesta sensació conjuntament al fet de fer activitat física en un entorn natural fan de l'esquí de fons una passió molt gran. Però a més a més, és un privilegi molt gran poder compartir aquesta passió, poder ajudar a altri a aprendre a fer skating, poder assessorar en la compra de material, poder compartir recorreguts i espais de lliscament. És per tot això que m'agrada tant poder fer de guia del viatge d'Esquí de Fons a Lapònia de Sama Expediciones, on puc compartir la meva passió, en les millors condicions de neu possibles.
Us deixo aquest vídeo on faig allò que més m'agrada, on a vegades aconsegueixo de ballar damunt dels esquís, tot fent equilibri, tot lliscant.

          


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada